ProImpact op de CorporatieGids LIVE dag 2017

17 maart 2017
Online bedrijfsvoering is een must. De klant is dat gewend. Tientallen corporaties hebben inmiddels de stap genomen om zich om te vormen tot een echte ‘e-corporatie’. Bij deze corporaties is alles online zo goed geregeld, dat huurders niet meer hoeven te bellen of langs te komen. De oplossingen van ProImpact verminderen de administratieve lasten van de huurders en de corporatiemedewerkers

De online corporatie

De afgelopen jaren is de corporatiemarkt zich in rap tempo aan het ontwikkelen op het gebied van online dienstverlening. Om online optimaal te kunnen presteren, is het belangrijk mee te gaan met de razendsnelle hedendaagse ontwikkelingen. Een voorbeeld daarvan is het mobiele internetgebruik dat nu al driekwart van het totale internetgebruik beslaat. Hier houdt ProImpact binnen al haar diensten/producten rekening mee. Deze werken dan ook op ieder (mobiel) apparaat; smartphone, tablet & PC d.m.v. ons Responsive model.

Huurdersportaal

Door middel van het Huurdersportaal kan de huurder 24/7 online haar eigen zaken regelen. Dit verruimt de openingstijden en mogelijkheden van de corporatie. Doordat het systeem realtime is gekoppeld aan de backoffice worden de gegevens van de huurder direct vertaalt naar zaak- en taakgericht werken. De huurder kan zelfstandig haar zaken regelen, ook midden in de nacht, in de trein of in het buitenland. “Do it yourself, anytime, anyplace, anywhere.”

Medewerkersportaal

Het medewerkersportaal sluit naadloos aan op het huurdersportaal en is het startpunt en dashboard voor de corporatiemedewerker. Er kan een zaak in behandeling genomen worden, of een zaakgekoppeld proces gestart worden. Klantcontactmomenten kunnen vastgelegd worden en zijn gemakkelijk terug te vinden. Ook biedt het medewerkersportaal de mogelijkheid om documenten te archiveren en alle informatie overzichtelijk op één plek voor handen te hebben.

Werken in de wijk

ProImpact tilt het ‘werken in de wijk’ naar een hoger niveau. Zo is het tegenwoordig nog zelden mogelijk een constatering op locatie bij een huurder direct te delen met collega’s op kantoor. Het medewerkersportaal maakt het mogelijk om direct, waar dan ook, bijvoorbeeld een reparatiemelding te registreren. Er kan op locatie een foto gemaakt worden of een taak worden aangemaakt. Zo kan er maximaal gefocust worden op het verhogen van de efficiency en het verbeteren van de klanttevredenheid. 

Het is onze missie om corporaties efficiënt(er) te laten werken en huurders en medewerkers online zelfredzaam te maken. Graag kijken wij samen met u wat er mogelijk is binnen uw corporatie. Kom een kijkje nemen tijdens onze sessie op de CorporatieGids Live dag op 11 april in de Expo Houten. Bekijk hier het programma of/en schrijf u in.  Ook kunt u voor meer informatie vrijblijvend contact opnemen via info@pro-impact.nl / 036 53 29 148.

 

ProImpact Online dienstverlening; het is onze missie om corporaties effiënt(er) te laten werken en huurders en medewerkers online zelfredzaam te maken.