Huurdersportaal: de oplossing voor 24/7 selfservice van jouw huurders

Het huurdersportaal is de basis voor het regelen van woonzaken voor huurders. Interactief en zelfstandig, 24/7 online. Zo goed als alle woonzaken kunnen worden geregeld. De klant start processen op, het systeem vertaalt deze naar zaak- en taakgericht werken en levert voor de backoffice veel efficiency. Huurders hebben inzicht in de status van hun aanvragen, daarmee ontlasten we de telefoon en geven de huurder weer zelf de regie in handen. Door de koppeling van de kennisbank kunnen huurders 24/7 hun antwoorden vinden. Het huurdersportaal biedt:

  •  Realtime koppeling aan backoffice systemen
  •  Altijd toegankelijk door 24/7 dienstverlening
  •  Veilige gegevensoverdracht 
  •  Zaak- en taakgericht werken
  •  Selfservice
  •  Geoptimaliseerd design voor klanten van corporaties
  •  Uitgebreide statistieken
  •  Responsive design voor mobiele apparaten

Selfservice

Selfservice


Onze concepten maken 24/7 een integraal onderdeel uit van (digitale) bedrijfsprocessen en faciliteren klanten van corporaties optimaal.
"Do it yourself, anytime, anyplace, anywhere..."

Woonzaken

Online woonzaken 


Doordat huurders hun zaken digitaal via het huurdersportaal kunnen regelen, ontlast je de frontoffice en vergroot de service en efficiency.

24/7 bereikbaar

24/7 bereikbaar


Met het huurdersportaal kunnen jouw huurders hun zaken 24 uur per dag, 7 dagen per week regelen. Zo verruim je jouw openingstijden.

Primaire systemen

Realtime data uit primaire systemen 

Door gebruik van moderne technieken zoals web services is informatie uit achterliggende systemen direct gekoppeld aan onze oplossing.

Implementatie via standaard

Door de vele implementaties die we inmiddels hebben gedaan met corporaties hebben we een standaard aanpak voor implementatie ontwikkeld, allemaal kennis verpakt in een concreet plan van aanpak. Je kunt direct aan de slag. Ook brengen wij corporaties bij elkaar voor kennisdeling, we gebruiken daar moderne technieken voor zoals Skype. Tijdens onze klantenmeetings raak je snel geinspireerd!

Meer dan 80 corporaties gingen je voor! 

Vergroten (Self)service en efficiency

Je creëert met het huurdersportaal binnen jouw website een interactief communicatieplatform, waarop huurders zelfstandig zaken regelen en antwoord vinden op hun vragen. Doordat huurders hun zaken digitaal via het huurdersportaal kunnen regelen, ontlast je de frontoffice en vergroot je de service en efficiency. Corporatiemedewerkers kunnen weer focussen op de huurders die persoonlijke aandacht nodig hebben.

Meer informatie over ons huurdersportaal

ProImpact Online dienstverlening; het is onze missie om corporaties effiënt(er) te laten werken en huurders en medewerkers online zelfredzaam te maken.