De Kennisbank: op alle vragen een antwoord

Huurders kunnen uiteenlopende zaken vragen. Van actuele onderwerpen als 'wanneer worden de onderhoudswerkzaamheden in mijn wijk uitgevoerd?' tot aan algemene vragen als 'hoe kan ik een betalingsregeling treffen?'. Om huurders eenvoudig en op een eenduidige manier te beantwoorden biedt de kennisbank uitkomst:

  •  Alle kennis centraal op één plek
  •  Ook buiten openingstijden antwoord geven
  •  Huurders worden geholpen via de click
  •  Gekoppeld aan de website
  •  Goed beveiligd
  •  Gestructureerd bouwen aan kennis
  •  Geoptimaliseerd design voor woningcorporaties
  •  Uitgebreide statistieken

Info centraal

Informatie centraal


Het voordeel van de kennisbank is dat kennis vanuit de organisatie op één vaste plek wordt vastgelegd. Hierdoor hoeft een medewerker niet ver te zoeken en kan hij antwoord vinden op zijn vragen op één plek in plaats van verschillende bronnen.

EenvoudigK

Eenvoudig te beheren


Onze kennisbank is eenvoudig te beheren, door middel van ons content management systeem (CMS). Met behulp van gebruiksvriendelijke mogelijkheden, kun je in no time aan de slag.

woonzakenK

Online antwoord


Doordat huurders digitaal via het huurdersportaal antwoord op hun vragen kunnen vinden, ontlast je de frontoffice en vergroot je de service en efficiency.

Goed gevondenK

Goed gevonden


Doordat wij onze websites continu optimaliseren zorgen wij voor een optimale zoekvriendelijke opbouw.

In 'no-time' het beste antwoord

De kennisbank is een uitgebreid digitaal kennisplatform, een soort helpdesk bij behoefte aan informatie. In de kennisbank worden kennisdomeinen, kennisitems en documenten opgeslagen, die betrekking hebben op alles wat de organisatie bezighoudt in de breedste zin van het woord.

Overal dezelfde informatie

Voor huurders- en medewerkersportalen is het ook mogelijk deze te voorzien van een kennisbank. Huurders en medewerkers van de corporatie beschikken hierdoor over dezelfde informatie. Dit sluit compleet aan op een uniforme strategie voor het beantwoorden van huurdersvragen.

Meer informatie over de kennisbank

ProImpact Online dienstverlening; het is onze missie om corporaties effiënt(er) te laten werken en huurders en medewerkers online zelfredzaam te maken.