ProImpact heeft een heldere visie op de digitale transformatie naar Online dienstverlening voor woningcorporaties, meer weten?

Lees hier onze visie
"Do it yourself, anytime, anyplace, anywhere..." Selfservice!

"Do it yourself, anytime, anyplace, anywhere..." Selfservice!

Inzet van informatiedragers als websites, mobiele websites, portals, intranet, video, animatie, of welk nieuw medium dan ook is niet meer weg te denken uit de online klantbeleving. 
Steeds meer zaken worden geregeld vanaf smartphones en tablets. Onze concepten maken 24/7 een integraal onderdeel uit van het bedrijfsproces en faciliteren klanten van corporaties optimaal.

Wij geloven in zelfservice! Klik hier voor meer info over ons huurdersportaal
Medewerkerportaal

Medewerkerportaal

Naast de vele huurdersportalen levert ProImpact natuurlijk ook een medewerkerportaal. Dit portaal geeft de medewerker van de corporatie toegang tot alle processen en achterliggende systemen, waarvan de toptaken in het portaal worden getoond. Dit sluit naadloos aan op de huurdersportalen. Wij bieden hier meerdere oplossingen. Bent u geinteresseerd? Vul dan het formulier in, dan nemen wij contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Vertel mij meer en neem contact met mij op

Huurdersportaal

Realiseer uw online dienstverlening met een interactief communicatieplatform, waarop huurders hun zaken 24/7 kunnen regelen en antwoorden vinden, realtime gekoppeld aan uw Backoffice.

Wat biedt een huurdersportaal?
KWH Webmonitor

KWH Webmonitor

ProImpact voert in opdracht van KWH de KWH-Webmonitor jaarlijks uit en legt iedere corporatiewebsite jaarlijks langs de digitale meetlat. Hiermee krijgen corporaties inzicht in de kwaliteit van hun online dienstverlening. De uitkomsten geeft de corporatie handvatten om te ontwikkelen op de punten waar dat nodig is. Het levert ProImpact heel veel informatie van de sector op welke we weer terugvertalen binnen onze concepten.

Lees meer
Processen digitaliseren om online optimaal te presteren!

Processen digitaliseren om online optimaal te presteren!

Online moet het zo goed geregeld zijn dat huurders niet hoeven te bellen of langs te komen. Om dit voor elkaar te krijgen, moet je de bezoeker verleiden door te belonen. Als een huurder op vrijdagavond online een reparatieverzoek indient, wil hij direct zien dat er iets mee gedaan wordt. Wij organiseren het zo dat de huurder meteen in de agenda van de onderhoudsdienst een afspraak kan maken. Als je dit soort processen goed automatiseert, kun je meer service bieden met minder kosten.

Ook efficienter omgaan met processen? Maak een vrijblijvende afspraak!
Zaak- en taakgericht werken

Zaak- en taakgericht werken

Ons medewerkersportaal is zaak- en taakgericht opgezet. Daarmee bereikt u optimale efficientie. U heeft goed beeld van de workload. Doordat we het zaakgericht werken ook binnen het huurdersportaal hebben geintegreerd, starten huurders zelf zaken op en krijgen ze de voortgang van een zaak binnen het huurdersportaal gepresenteerd, dat scheelt weer bellen!

Uiteraard is ons medewerker- en huurderportaal volledig responsive opgebouwd, dat betekent dat u overal inzicht hebt in alle gegevens, ook bij de klant thuis.

Lees meer

Online strategie

Efficiënt doelen bereiken vergt een strategie 

  • Doelstellingen formaliseren
  • Visie helder krijgen
  • Stip aan digitale horizon plaatsen
  • Plan van aanpak voor uw resultaten
Klik hier voor de Online strategie aanpak ProImpact
Responsive Design

Responsive Design

Alles wat wij maken is geschikt voor mobiele apparaten. Meer dan 60% van het bezoek van onze websites gaat via zo'n apparaat. Mobile first is de het uitgangstpunt.

Alles over responsive websites
ProImpact Online dienstverlening; het is onze missie om corporaties effiënt(er) te laten werken en huurders en medewerkers online zelfredzaam te maken.