Online dienstverlening voor woningcorporaties

Click, call, face:
Met deze strategie brengen wij het serviceniveau van corporaties naar 24/7. Door de processen te digitaliseren zorgen wij ervoor dat uw klanten zelfredzaam worden en hun woonzaken zelf online kunnen regelen. Uiteraard kiezen we samen met u voor de juiste mix in de kanaalsturing en zorgen we ervoor dat uw corporatiemedewerkers weer maximaal tijd aan de huurders, die meer aandacht behoeven, kunnen besteden. 

Processen digitaliseren om online optimaal te presteren:
Online moet het zo goed geregeld zijn dat huurders niet hoeven te bellen of langs te komen. Om dit voor elkaar te krijgen, moet je de bezoeker verleiden door te belonen. Als een huurder op vrijdagavond online een reparatieverzoek indient, wil hij direct zien dat er iets mee gedaan wordt. En dat gaat verder dan een bevestiging per e-mail. Je wilt weten hoe het ermee staat en daarom werken we met track & trace om het proces te kunnen volgen. Wij organiseren het zo dat de huurder meteen in de agenda van de onderhoudsdienst een afspraak kan maken. Als je dit soort processen goed automatiseert, kun je meer service bieden met minder kosten.

Smartphone en tablet verdringen computer:
In 2013 telde Nederland al 5,6 miljoen tablet gebruikers en 8,5 miljoen smartphone bezitters, tegenwoordig ligt dit aantal gebruikers nóg hoger. Veel van uw huurders beschikken ook over een tablet of smartphone. Het blijkt dat ruim 60% van de Nederlanders gebruik maakt van mobiel internet.

De consument wil 24/7 zaken kunnen regelen:
Uit onderzoek blijkt dat men ook via de smartphone inzicht wil hebben in persoonlijke gegevens en de mogelijkheid om informatie te kunnen opvragen over bepaalde diensten. Door het toenemende gebruik van tablets en smartphones om te surfen op het internet, is het belangrijk dat websites ook meegaan. Oude websites schalen bij en werken niet optimaal wanneer zij met een smartphone of tablet worden bezocht. Websites die gebruik maken van een responsive design passen zich automatisch aan aan het formaat van uw beeldscherm, hierdoor is uw website altijd en overal bereikbaar.

Webconcept:
ProImpact heeft een allesomvattend webconcept ontwikkeld voor woningcorporaties. Daarmee kunt u de stap naar online dienstverlening zetten en uw klanten 24/7 bedienen. In dit webconcept zijn alle onderdelen aanwezig voor succesvolle dienstverlening, denk aan website, klantenportaal, kennisbank, klantcontactcenter, medewerkerportaal en meer. Wij zorgen ervoor dat al uw processen starten op de website en dat huurders zelfredzaam worden.

Gaat u uw klant ook online bedienen?
Wilt u dat uw huurders zaken kunnen regelen via het klantenportaal? En wilt u dat uw uw website optimaal werkt op de smartphone en tablet? Vul dan in onderstaand formulier uw gegevens in, wij nemen dan contact met u op voor een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden van Online dienstverlening met u te bespreken.

Wilt u meer informatie? Vul dan onderstaand contactformulier in om een vrijblijvende afspraak te maken.

Onze weboplossingen

  • website
  • huurdersportaal
  • woonruimte verdeel portaal
  • intranet
  • kennisbank
  • narrowcasting 
  • online video
  • corporatiefilm
  • social media
Sterke concepten, klik hier!
ProImpact Online dienstverlening; het is onze missie om corporaties effiënt(er) te laten werken en huurders en medewerkers online zelfredzaam te maken.