Projectoverzicht

Wij zijn trots! Samen met onze opdrachtgevers en partners zien wij corporaties uitgroeien tot ware E-corporaties. Wij staan onze klanten daarin bij om efficienter te werken en huurders online zelfredzaam te laten zijn, zodat zij zelf de regie over hun woonzaken hebben. Op deze pagina vindt u een greep uit de opgeleverde projecten zodat u kunt zien wat we allemaal doen.

Sallandwonen.nl nog toegankelijker

Sallandwonen.nl nog toegankelijker

De nieuwe website heeft een heldere opbouw, waardoor informatie eenvoudig te vinden is. Ook heeft Sallandwonen veel aandacht besteed aan het beeldmateriaal, zoals de foto’s in de carrousel. Om de service uit te breiden voor huurders is er een 24/7 klantenportaal toegevoegd en verloopt de woonruimteverdeling via dit portaal.

Bekijk de website van SallandWonen
Responsive website HW Wonen

Responsive website HW Wonen

De gehele website van HW Wonen is vernieuwd en voorzien een gloednieuw responsive design. "Mijn HW Wonen" is nu opgebouwd uit iconen in plaats van tekst in het portaal voor woningzoekenden en huurders. 

Bekijk de website
Klantenportaal Welwonen

Klantenportaal Welwonen

Welwonen uit Enkhuizen heeft ProImpact opdracht gegeven om de online dienstverlening voor haar klanten uit te breiden middels een persoonlijk Klantenportaal. Op een afgeschermd deel van de website is een aparte omgeving, Mijn Welwonen, voor klanten gerealiseerd. Het Klantenportaal is middels de Corporatie Cloud gekoppeld aan BIS NOA.

Het Klantenportaal
Video Mijn HEEMwonen

Video Mijn HEEMwonen

HEEMwonen legt met de Klantenportaalvideo uit wat Mijn HEEMwonen is, zodat huurders voordat zij zich registreren al weten wat zij kunnen verwachten.

Bekijk de video
Poort6 gaat voor 24/7 Online Dienstverlening

Poort6 gaat voor 24/7 Online Dienstverlening

Clik, Call, Face, de huurders van Poort6 kunnen hun huurderszaken online regelen. Via hun mobiel of laptop. Voor vragen en informatie kunnen klanten terecht in de rijk gevulde kennisbank, de digitale klantenservice. Het klantenportaal is het startpunt van de digitale processen, waarbij er heel veel geautomatiseerd wordt geregeld.

Bekijk de website van Poort6
Idealis Website - Plaza - woonruimteverdeling

Idealis Website - Plaza - woonruimteverdeling

De volledig tweetalige website biedt toekomstige en alle huidige huurders de mogelijkheid om alle zaken online te regelen.

Video Mijn Idealis
Website plus WoonGoed-2Duizend

Website plus WoonGoed-2Duizend

"Communicatie van deze tijd: Huurders en woningzoekenden verwachten dat zij via het internet allerlei dienstverlening kunnen afnemen. Met de standaardproductlijn van ProImpact hebben wij binnen een paar maanden een nieuwe website en het huurders- en woningzoekendenportaal kunnen realiseren."

Bekijk de website
Responsive website en klantenportaal

Responsive website en klantenportaal

Voor Omnivera realiseerde ProImpact een compleet nieuwe website inclusief klantenportaal. De corporatie maakt hiermee een sprong in online dienstverlening, in een moderne en responsive uitvoering geschikt voor mobiel en tablet. "Wij zijn als kleine corporatie echt een andere weg ingeslagen met onze digitale service. We hebben rond de 120 bezoekers per dag en inmiddels al een groot gedeelte van onze huurders die zich hebben geregistreerd!"

Bekijk de website
Rhiant nieuwe website met klantenportaal

Rhiant nieuwe website met klantenportaal

De nieuwe website heeft een heldere opbouw, waardoor informatie eenvoudig te vinden is. Ook heeft Rhiant veel aandacht besteed aan het beeldmateriaal, zoals de foto’s in de carrousel. Om de service uit te breiden voor huurders is er een 24/7 klantenportaal toegevoegd.

Bekijk de website van Rhiant
Rhenense Woningstichting nieuwe website met nieuwe huisstijl

Rhenense Woningstichting nieuwe website met nieuwe huisstijl

Door gebruik te maken van het ProImpact Webconcept kon de nieuwe website van de Rhenense woningstichting in twee maanden worden gerealiseerd. Met een frisse nieuwe huisstijl is de website klaar voor de toekomst.

Check de webstie
Website plus in corporatie look & feel

Website plus in corporatie look & feel

HEEMwonen heeft ProImpact gevraagd een website inclusief Klantenportaal te maken, compleet in de huisstijl van de corporatie. Er is gebruik gemaakt van sfeerbepalende achtergrond afbeeldingen en een zogenaamd 'Metromenu'. Het resultaat mag er zijn! Meer info over maatwerk? Vraag het ons!

Bekijk de website
Kennisbank Poort6

Kennisbank Poort6

Informatie uit de hoofden, de kennisbank in en vervolgens gekoppeld direct aan de website. Op die manier hebben de huurders en woningzoekenden van Poort 6 snel antwoord op hun vragen, zij kunnen zelf 24/7 in de kennisbank zoeken.

De Kennisbank
Wat ervaren onze klanten?

Wat ervaren onze klanten?

Ervaar het hier!

WoonGoed 2-Duizend narrowcasting

Met de Narrowcasting oplossingen van ProImpact kunnen communicatiemedewerkers zelf de content op de beeldschermen in de ontvangstruimte beheren via het gebruikersvriendelijke Content Management Systeem PiNut.

Meer over Narrowcasting
Klantenportaal Mijn De Huismeesters

Klantenportaal Mijn De Huismeesters

Het klantenportaal is een interactief loket voor huurders en woningzoekenden. Door in te loggen in het klantenportaal kunnen huurders op ieder moment, 7 dagen per week, 24 uur per dag, bijna alle huurderszaken online regelen. Zo kunnen bijvoorbeeld contract- en betaalgegevens worden opgevraagd en kunnen zij zelf persoonlijke gegevens wijzigen. De Huismeesters in Groningen heeft de website voorzien van een klantenportaal én kennisbank. 

Het Klantenportaal

WRV-portaal Wierden & Borgen

Woningcorporatie Wierden en Borgen verhuurt de sociale huurwoningen via het woonruimte verdeel portaal van ProImpact. Het portaal is gekoppeld aan MTM van NCCW. Met een uitgebreid voorlichtingstraject heeft de corporatie haar huurders zorgvuldig voorbereid op de vernieuwde dienstverlening. Ruim 1600 woningzoekenden werden aangeschreven, in de eerste week registreerden meer dan 1000 woningzoekenden zich.

Meer over woonruimteverdeling

PiNut Community

Het beheer van al onze producten gaat via het PiNut CMS. Om onze CMS gebruikers met elkaar in contact te brengen en gebruikerstips te delen hebben wij de PiNut Community en PiNut Klantendagen in het leven geroepen. Op pinut.nl plaatsen wij nieuws, informatie over updates, modules, features en onze handleidingen.

Log in op PiNut.nl
ProImpact Online dienstverlening; het is onze missie om corporaties effiënt(er) te laten werken en huurders en medewerkers online zelfredzaam te maken.